måndag 1 juni 2009

Dagarna går fort! Ruskigt fort!
Värmen har hittat till Sverige.. och även till Katrineholm. Underbart! Sen behöver man ju inte nämna att det redan från imorgon ska bli sämre ;-). Men, tillbaka kommer den.. Det behöver vi väl inte oroa oss för...

Måndags morgonen erbjöd mig gastroscopi... Innan undersökningen var det en härlig liten kvinna i pensionsåldern som skrämde upp mig en gnutta "Ja, man överlever ju...", löd hennes ord om det hela. Tack som fan, tänkte jag då och ville gå därifrån.
Men in kom den bästa läkaren... som skötte sitt jobb så galant! Visst, sticker inte under stolen med att det kändes obehagligt... men det var ingen "nära döden upplevelse"...
Får svar om ca 2 veckor. Men sannolikheten är ju redan till 98 % att jag har glutenintollerans.. *grattis*.. När ska vi fira?
Och att en gen saknas hos mig som gör att jag inte tål mjölksocker...
Vi kan fira dubbelt upp! Skumpa och jordgubbar!!

Var och tränade förut.. varmt.. JA! Men så himla roligt... Jag blir så glad när det går bra och det gjorde det idag.. trots värmen!!

Inga kommentarer: