måndag 11 maj 2009

"Det finns bara en bra sak med måndagar: Att det är så långt till nästa måndag!"
Håller med! Men visst finns det några fler bra saker med en måndag! Jag börjar att jobba aningen senare, vilket innebär att både jag och Ella får lite sovmorgon :-)
Och nu är måndagen snart gången...
Så det går.. även fast jag kan hålla med om att måndagar kan kännas envisa ibland!
Ella ville ta cykeln till dagis i morse. Jag cyklade också och det gick så bra. Visst kan hon få lite vingliga starter ibland, men hon är otroligt duktig! Blir alldeles varm i hjärtat! Hon är min ögonsten... Vad vore livet utan henne? Så mycket som man får...
Blev lite ledsen av en händelse idag! Väljer att inte lyfta upp det här.. men vad det maler i mig.. kan inte begripa, kan inte förstå! Hur kan man tänka så?
Blir arg, blir ledsen....
Barn är som guldgruvor, men det är vi som måste få guldet att glimma
-Loriz Malaguzzi-

Inga kommentarer: