tisdag 12 maj 2009

När du känner dig tämligen säker på att något spännande ska hända,
då är det dags att torka bort honungen från nosen och snygga till sig bäst man kan för att vara beredd på vad som helst.
-Nalle Puh-
Och försök att snygga till sig är precis det jag försökt göra nyss! Fixade med både bryn och fransar.. när man målar på färgen på fransarna så bör man egentligen blunda. Men inte en Tiina.. man kan använda tiden till något annat, annars vore det slöseri med tid. Men tro´t eller ej.. det sved en gnutta!! :-)
Lång jobb-dag idag... arbetsplatsmöte direkt efter arbetet, så jag var hemma straxt innan halv åtta! Ella stod och sjöng i duschen när jag klev in! Sedan var det bara att försöka få bort henne därifrån... fraserna som löd från henne lät ungefär så här: Inte än mamma... bara en stund till mamma.. jag är snart färdig! Bara en ini-mini stund till... och så vidare! Men sen så...
Ren blev hon i varjefall!
Onsdag redan imorgon.. träff med Sanna på kvällen och vi ska fixa med lite hårfärgning! Behövligt.. utväxten gör sig påmind igen och Sanna skulle på partaj på fredag.. Då ska ju hon vara i topp-form.. vilket hon redan är enligt mig!
Oj oj oj.. klockan går och jag bör gå och krama min kära kudde nu! Minutrarna går för fort ibland..
Men livet är underbart.. njuter av varje minut!

Inga kommentarer: