måndag 25 maj 2009




Så var ledigheten över! Laddade upp batterierna i en underbar miljö med så många fantastiska platser att besöka. Bilderna ovanför är tagna från Hovs Hallar.. en fantastisk plats.. en plats man knappt tror finns i Sverige. Måste nog nästan säga att det är det finaste och på något sätt mäktigaste jag någonsin sett!
En plats jag verkligen rekomenderar..

Dagarna i Torekov gick allt för fort!
Varför ska det göra det?
Söndagen avslutades med rygg- och nack massage.. och en fruktansvärt lång bilkö hem vid Jönköpings trakten. 110 vägen förvandlades till en hastighet på 0-10 km.. he he.. men hem kom vi! Till slut!!

Vill tillbaka...
Vill ha tiden... med den person som finns så nära mitt hjärta!
Tack för all tid... detta behövdes..
Ett nytt perspektiv på livet kom.. på något sätt...
Men attans... så mycket jag vill och så mycket jag älskar dig!
Våra vägar möttes.. där jag kan känna att livet började på en helt ny bana.. där jag vill finnas... nära dig, med allt vad det innebär!
Det livet.. den vägbanan.. kan ha en hastighet på 120.. och även 10.. :-).. så ska det vara och jag vill finnas där för både dig och mig!
Tänk vad livet har mycket kvar att ge...
Älskar dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

FINT skrivet raring. Det glädjer mig att Du är lycklig vännen. ses snart ??Kram

Tiina sa...

Klart vi ska ses snart darling :-) Måste vi!! Miss you 2!!! Puss puss!!