söndag 17 maj 2009





Några bilder från helgen! I lördags var vi till Tom Tits och en upplevelse var det! Otroligt stort och mycket fanns det att göra! Längst ned ser man en bild på mor och dotter size XL.. roligt hade vi framför den spegeln! Vädret hade vi med oss.. och en mycket trevlig dag!!
I fredags kom Linda över... attans vad jag har saknat dig tjejen.. det har gått alldeles för långt emellan innan vi har setts! Skärpning... inte sant? Tack tjejen för en super trevlig kväll.. måste anordna tjejfest snart!!
Precis innan så var jag och Fredrik och hämtade min säng! Gudomligt underbar säng må jag tycka. Kan man sova bättre efter en tid i både gästsäng och soffa?? :-) GLAAAAD!! Den är ljuvlig!! Sover som en riktig prinsessa nu :-)
Helgen har varit helt underbar!
På så många sätt.... <3>
Kändes tungt att lämna Ella... men stannade kvar en stund ute med henne och T. Det kändes bra!!
Ikväll var jag och Sanna och gick en lååååång promenad!! Brottades med mig själv om jag skulle träna på friskis eller ta en rejäl runda med Sanna. Det blev det sistnämnda och helt rätt val. Underbart väder... underbar miljö att gå i och underbart sällskap!
Kort vecka nästa vecka...
Ljuvligt!!
Nu blir det till att duscha...
Trött... jätte, jätte trött!!!


Inga kommentarer: