fredag 30 januari 2009

"Det är bra mycket trevligare att vara två"
-Citat, Nalle Puh
Fredag idag... veckan har bara rusat förbi!! Helt otroligt vad fort det kan gå! Efter jobb var jag iväg och fick ögonbrynen fixade. Så härligt och tänk att det lilla kan betyda så mycket! Man känner sig direkt mycket fräschare och piggare!
Känns som om livet går i 150 knyck hela tiden... var finns handbromsen? Känns som om jag skulle behöva gå en yogakurs eller nåt.. haha.. lära mig att koppla av mer. Stressar för mycket just nu.. tror jag.. men jag lider inte så mycket!!.
Kankse borde man gå på en "naken-yogakurs" som de visade en dokumentär om.. *skratt*.. helt, helt sjukt! Där var det manliga deltagare där de intima kroppsdelarna åkte till höger och vänster! Hur kan man ens välja att gå på sånt?
Ja, den som undrar borde väl prova det för att få ett riktigt svar! :-)
Vad har helgen annars att erbjuda då? Imorgon kväll ska jag, Sanna och Sussa ut en sväng. Harrys. Ska faktiskt bli riktigt roligt! Alltid trevligt att träffa lite folk!

Inga kommentarer: