tisdag 27 januari 2009

"Mannen slutar aldrig att göra celler, men han kommer i en sorts ålder han också. Den kallas för panikåldern."
Citat från en 9-årig flicka... skrattade gott när jag läste den! :-)

Tisdag idag... och dagarna går ruskigt fort! Var iväg och tränade lite core förut. Lite konstigt kändes det allt, för det var ju någon som fattades..... någon person som ligger mig så varmt om hjärtat!! Ahaa... hmmm tänker ni? Vem kan det vara? Lillasyster var ju inte med!! Hon hade annat fuffens för sig :-).
Men igår körde vi boxning.. och hej och hå, vad Sanna körde! Har du träningsvärk idag må tro?

Idag på jobbet så sa en pojke till mig att jag liknade "James Bomb"... jag skrattade till och frågade om han menade "James Bond"? "Nej", sa han : "James BomB" :-) Haha... ja.. vem den människan är, har jag då ingen aning om. Men James är ju ett manligt namn.. så det bådar ju inte gott.
Och på tal om likheter med folk, så sa en pappa till ett barn på jobbet igår att jag liknade Linda Bengtzing... Hellre lik Linda än James Bomb!! Men barns ord är oftast sanning... *skratt*, medan pappan kanske bara hittade på något... :-)

Onsdag redan imorgon.. Ella är överlycklig för imorgon ska de iväg till Backavallen för att åka skridskor. Äggsmörgås ska damen ha med sig... det sätter guldkant på hela tillvaron!
Hon börjar bli stor... munnen går i ett... skriver bokstäver... Jätte duktig!
Så nu ska jag packa damens rygga... med diverse tillbehör... skridskor... raggsockor... och göra i ordning -----> äggsmörgås!
Pussar och kramar till alla er som vill ha det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha,ha.. James Bomb.. en James med boobs?? :) Man vet aldrig...

Jag har faktiskt inte så ont som jag förväntade mig o få efter boxningen, men lite stelt är det allt..ha,ha.

Kramisar!