lördag 24 januari 2009

Varför gillar Ella Simpsons?? Haha... Hon säger att hon gillar de gula kvinnorna :-) Den pedagogiska mamman borde säga "nej".. Men hon får faktiskt titta och faschineras av de fula, gula varelserna om hon vill. Ibland. De pratar ju ändå engelska.. så hon förstår ju inte.
Hon kanske vill se ut så? *skratt*.. Försöker förstå vad hon fastnar för.. men det får bli ett mysterium ett tag till.

Sitter här och skriver en stund... mätt... inte enbart av middagen; nej nej. Det finns annat i min mage! Vad skulle det kunna vara? Grönsaker....? :-) Första bokstaven var rätt... men inte de andra. Ok.. jag och Ella var till Ica och köpte en gigantisk påse med lördagsgodis!

Snart kommer Sanna hit och jag ska färga hennes hår. Lite rödtjut skulle hon ha med sig också. Läste på hennes blogg att den skulle tas fram EFTER färgningen. What?
Idag var vi ner till stan. Katrineholms stora centrum. Skulle in på Guldfynd och leta efter något fint, eftersom jag fick presentkort dit när jag tog examen. Tomt på hyllorna och hittade inget. Jo, två par enkla örhängen. Kul att byta ibland.

Inga kommentarer: