torsdag 19 mars 2009

Är nästan i extas!! :-)
Idag började T med Ellas nya rum. Och gud så fint det blir!! Så ljust och så fräscht!! Nu är det enbart fondväggen som fattas och förhoppningsvis så kommer de tapeterna imorgon!

Körde över en hel del lådor idag. Härligt!
Det känns så rätt och jag känner det på mig att jag kommer att finna ett hem där.
Lycka.. det är det minsta jag kan säga gällande lägenheten nu!
Har mycket idéer med den.. men får uppfylla de vart efter!
Någon frivillig där ute som vill ge sig på vardagsrummet?

Nästa fredag är det tydligen dags att svira sig loss på Safiren! Kan behövas nu...
Scotts kommer och biljetterna verkar tydligen gå åt. Salig blandning av folk... det gillar jag. Kan vara välbehövligt att komma ut nu.. träffa lite folk... alltid roligt!

Imorgon ska vi (eller jag) måla i köket.. en fondvägg och T ska förhoppningsvis kunna färdigställa Ellas rum! Tacka vet ja "Easy up" tapeter... fort gick det för T. Han är duktig!

Nu ska jag pyssla vidare...
Är glad...

Kramis!

1 kommentar:

Sanna sa...

ska bli såå roligt o få se resultatet sen!:)
Kommer o bli så fint tror jag=)
Nu är det inte länge kvar.. :)