fredag 6 mars 2009

Njuter av lite rött och njuter av tanken att jag får lite sovmorgon imorgon bitti :-). Hade "mini hockeyhög" med Ella i soffan förut, då vi slötittade på tv.. och nog kunde man känna tröttheten komma smygandes!
Är uppe försent om kvällarna.. skulle behöva anlita någon som leder mig till sängen tidigare om kvällarna! Vet nog vem jag vill ha.... :-)

Annars då? Vad har livet att erbjuda??
-Massor! Självklart!!
Positivt tänkande :-)
Jag tror på livet... Tror du? Läste ett fint citat idag som löd såhär: Lyckan tar inte slut. Den finns i obegränsad mängd och är öronmärkt för var och en av oss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är de därför jag har så många hål i öronen;o( ahhaa... //grannen pusselipuss

Tiina sa...

Jaaa raring... givetvis!! Jag använder bara två av dom.. trots att det finns fler hål :-).. men de fylls på snart.. inte sant?? Puss puss!!