söndag 8 mars 2009

Söndag..

Söndag.. grått ute... gud så jag längtar efter riktiga vårkänslor nu!! Sitter och lyssnar på Måns Zelmerlöws melodifestivalbidrag nu "Hope and Glory".. rycks med i musiken och känner välbehaget i kroppen!! Härligt!!

Ella stannade hos Felicia inatt.. damen är så rolig när hon först frågade pappan sin "Får jag sova över hos Felicia?".. sen kom hon till mig och frågade samma sak... jag svarade att vi måste ju först höra med Minna om det går.. då springer hon till T och säger glatt "JAG FICK!!".. skratt! Ungar är härliga!!
Så då.. var jag och Sanna över till Harrys en sväng och där mötte vi Ullis och Co. Jätte trevligt!! Dålig musik.. men kul ändå!!

Så här är man nu.. lagar mat, lyssnar på musik och väntar på att min raring ska anlända hem någongång!! :-)
Igår förmiddag var jag och Ella på stan! Hon lyckades tjata till sig en prinsesseklänning.. hmm.. och jag hittade en riktigt fin vårjacka till henne. Och till mammas förvåning lyckades hon gå med på en svart jacka!! Inte rosa!! *Bra jobbat Tiina*
Idag fyller Lindas Adrian 1 år... oj,oj,oj.. tiden går så fort!!
Grattiskramar till Dig Adrian!! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack säger Adris... Nu ska jag nanna efter en lååång dag. Va precis på väg att slå dej en signal igår o fråga om ja kunde komma över, men så såg jag en taxi o sen att det släcktes hos er..såå jag anatog att Ni skulle ut o svänga era nyrakade... BEN!!
Pussellipussen