torsdag 19 mars 2009

Så åkte man själv på magsjuka! Härligt det är när man känner hur illa man mår.. men inget händer!! Igår kväll när jag och Sanna tog en promenad, så trodde jag nog aldrig att vi skulle komma hem! Sa till Sanna att om du undrar varför jag är lite tyst nu, så är det enbart för att jag mår pyton! Det var det längsta promenaden någonsin (kändes det som).. Så det var att skynda sig hem, kallsvettig och anfalla sängen där jag somnade med en tempo-påse i handen *skratt*
Men nu så börjar kroppen återhämta sig!
Solen skiner och jag måste till banken för att färdigställa bostadsköpet!

Igår var jag på stan och beställde tapeter till Ellas rum. Försökte leta reda på en bild på nätet, men utan resultat! En kanonsnygg fondvägg som går i rosa, med silvriga träd på. Låter kanske lite mystiskt.. men så himla läckert! Vita tapeter blir det till de övriga väggarna.
Ella jublade inte högt.. men det gjorde mamma! Sa att hon kunde få välja lite fina (rosa) kuddar att pryda sitt rum med!
Så där gick man på stan ... med tapetklister, roller och tapeter... skratt... kände mig stolt över att ha fixat detta! :-)

Inga kommentarer: