tisdag 17 mars 2009

Hann jobba i hela 1 ½ timma, tills det var dags att hämta en dam som blivit magsjuk! Nästan hela eftermiddagen har hon legat nerbäddad... och gärna haft mig bredvid sig! Så då passade vi på och ha lite närhets-mys ihop! Riktigt härligt!!
När Ella slumrade en stund, passade jag på att packa. Nu återstår enbart en vecka kvar.. sedan bär det av :-). Känns bra.. ja, faktiskt!
Som jag och T diskuterade lite förut att nog kommer det att bli konstigt att vara utan Ella, men man "vänjer" sig! Livet blir annorlunda, men man lär sig att leva med det som är "annorlunda" också. Det tvivlar jag inte en sekund på!!

Var iväg och tränade idag och blir fruktansvärt irriterad på mina benhinnor som bara vill spöka med mig!
Träningen som är så roligt... och så känner man att man inte kan hoppa som man vill, för annars känns det som att benen går av! Haha... så är det!
Imorgon får jag provsvar på mina prov...
Har ingen som helst aning om vad de visar.. 7 rör tog de ju.. så något borde man se! Hmm...
Tiina lider av sömnbrist i varjefall.. skratt, och det är sant!
Usch vad jag gnäller nu...
Tycker ju inte om det...
Tänk positivt... tänk positivt... :-) Man kan se det såhär..

Sömnbrist = Någongång lär man vakna utvilad och pigg!!
Kärleksbrist = ....... ........ ........ .!! (hihi)
Benhinneproblem = Om man inte kan skutta och hoppa... välj då annan träningsform!

Livet är fan för kort för att gnällas igenom... upp med hakan och se framåt! *skratt* Jag tänker njuta!!
Tänker du??
Puss puss!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Köp nya skor:o) O massera INTE dessa benhinnr :o) Säkert svårt att tro men jag har en bakgrund som gymnast .. o led fruktansvärt av benhinneinflammation... o HUR lätt är de att INTE hoppa o studdsa som instruktör o gymnast?? hehe
Hoppas Sessan piggar på sig... Vi får höras.. snart kan ja ej kalla dej granne längre*buuhuhuh*Så jag fårpassa på in i det sista.. kram favvogranneraring//L