fredag 20 mars 2009

Sms man blir lycklig av:

..."Sköt om dig nu och älskar dig kära syster! Du är helt fantastisk och varje gång jag ser min bakgrundsbild (på mobilen) så blir jag så glad och stark... Och det är du som stärker mig. Du har inspirerat mig så oerhört mycket, så det är tack vare dig som jag mår så mycket bättre nu. Är evigt tacksam! Och känner mig lyckligt lottad över att ha den allra bästa systern man kan tänka sig! Du betyder oerhört mycket för mig och jag är så lycklig över att vi kommit varann så nära!Godnatt och försök sova så gott! Du är det finaste som finns, glöm inte det! Puss puss!!"...

En fredag kväll och fick denna sms av Sanna <3
Då blir man lycklig! Det värmde... mycket!
Tack lillasyster!!

1 kommentar:

Sanna sa...

min bakgrundsbild= en bild på mig o Tiina innan vi skulle ut på partaj :)