tisdag 24 mars 2009

Sitter här nu med ganska så mycket energi i kroppen trots att klockan egentligen är alldeles för mycket!
En lång arbetsdag med avslutande avdelningsmöte, då de kommande utvecklingssamtalen gicks igenom!
Promenad i kylan hem.. skönt att rensa huvudet och veta att man ska orka med ett ryck när man kom hem också.
Flyttlasset gick idag...
Några få kartonger står kvar i hallen och inväntar på att få packas in i den silvriga (eller var det skitiga) Opeln? ;-)
Sista natten nu...
Känslan? Befriande, men jag skulle ljuga om jag inte skulle säga att det känns aningen konstigt också! Men i det stora hela så är jag glad och lycklig! Mycket!
T kommer att få det toppen här och jag det i min nya lägenhet.

Så imorgon efter jobbet vet jag vad jag ska göra!! Fixa, dona...
Och tänk...
Tänk om man kunde få heminredninsgexperter skickade hem till sig...
Lyxigt!!
Som bara såg till att allt blev klart... och i ordning fixat! Som ett modernt hem taget ur "Hus och hem".. *nu befinner sig Tiina redan i drömmarnas värld!*
Men attans så kul!

Imorgon kväll kommer en kär människa hem till mig och ska fixa utväxten på håret!! Måste ju vara i topp form inför fredagens galej... på safiren!

Nepp, gott folk.. nu ropar kudden... hon saknar mig! Härligt att någon gör det!!
Puss puss!

Inga kommentarer: