fredag 13 mars 2009

Fredag kväll.. och almanackan visar visst att det är fredagen den 13:e! En olycksbrådande dag enligt vissa... :-) Men jag har varit med om bra saker idag också... trots att det är "skrock´ens dag" *skratt*
Blev glad när Maria ville klippa min lugg... en underbarare frissa får man väl leta efter?? Imorgon får jag även ögonbrynen fixade.. det piggar alltid upp!

Fick nästintill en mild hjärtattack idag! Sanna och jag var och tränade och hon kunde nog (nästan) känna hur pulsen slog!!
Schlagerträning.. och riktigt härligt var det!!
Glad musik.. och man blir otroligt pigg av musiken och träningen... Mitt hjärta slog i varjefall.. <3
Och den slår ÄNNU... så mycket .. för någon ..

Är trött.. så kudden ska anfallas alldeles straxt! Ella och jag hade mysfredag ihop.. hon ville somna i soffan! Vilket hon gjorde tidigt...
Min älskade tjej...
Godnatt till er alla!
Och ett extra godnatt till de som verkligen behöver det...
Vi ses i drömmarna!!

Inga kommentarer: