söndag 15 mars 2009

Lunchdags hos svärmor snart.. det blir nog den sista.. för hon ska ju lämna landet för att bosätta sig i Finland! Tycker synd om Ella.. men de ses ju ändå, dock inte som de har gjort såhär långt.

Fattar mig kort nu.. har så mycket jag skulle vilja skriva.. men det går inte.
Hade Sanna här på lite mat och schlager igår.. vi skrattade gott när shemale uppträdde :-) Höll på Måns där faktiskt.. tycker han har charmen, utstrålningen och låten är faktiskt bra!

Gick upp tidigt idag.. sedan blev det en långpromenad för att rensa huvudet lite. Fungerar utmärkt... men lite sol hade inte varit fel! Det piggar alltid upp...
Känner att jag behöver något nu...
Det har varit för mycket med en del grejer nu och attans.. vill känna att positiviteten hägrar igen.. för visst finns den där!
På eftermiddagen ska vi över till min mysiga vän Linda, då hennes son fyllt 1!! Skriver "över".. då jag från balkongen ser deras hus!! Roligt att en vän bosätter sig på samma gata som vi!! :-)
Sedan ska vi väl hinna med lite träning...

Dagarna går så grymt fort...
Helt otroligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysiga jag:o)hehe.. tack för Ni kom o tack för presenten. Hmm.. snart ser du ej mitt hus längre.. men vi får se till att ses oftare iaf.. kramen