lördag 21 februari 2009

"Alla brustna hjärtan läker till slut
- Om vi vill att de ska göra det!"
Lördag kväll... dagen har verkligen smitit iväg - Igen!
Ella och hennes pappa var till Tisnaren och njöt av det soliga vädret.. korvgrillning blev det och en rödblommig tjej kom hem och var glad!
Under tiden attackerade jag våran vind *pust och stön*.. Var skulle man börja? Jag kan ju inte säga att vår förråd ser ut som grannens.. :-). I hennes förråd är allt så prydligt lagt. I kartonger och så hänger det ner fina klädgarderober. Hmm... till vänster om hennes.. så ligger familjen Manners. Högar med lådor.. renoveringsprylar... kaos... sopptipp... ja, you name it! KATASTROF!
Men Tiina plöjde sig fram... låda hit och låda dit! Och visst hittade jag ut igen!
Igår var jag, Ella och mina föräldrar till Ikea. Hittade ganska så mycket. Det känns bra!
Så kartonghögarna växer sakta men säkert fram. Känns konstigt ibland.. men i det stora hela bra. Tänker mer på hur Ella reagerar när det väl gäller.. men jag tror inte att det ska bli några större problem. Hon är trygg individ.. min lilla tjej.. vill inget hellre än att allt detta ska gå bra. Älskar henne så!
"Fördelen med våra bekymmer är
att de inte stannar för evigt!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer gå bra Tiina.. Ellabusan har människor runt sig som älskar henne o de är huvudsaken..
Kram på dej raring//grannen