tisdag 3 februari 2009

Och Ella har blivit ägare till en grymt fin skridskohjälm! *skratt* Imorgon är det återigen dags för dom att åka skridskor.. så jag var tvungen att köpa en rejäl hjälm till fröken. Hon hade innan sagt att hon ville ha en likadan hjälm som en killkompis till henne har på dagis. På sportaffären i centrum hade de enbart gråa, vita, svarta eller röda hjälmar att välja på. Inga bling-bling hjälmar med andra ord! Var lite skeptisk till vad hon skulle säga när jag kom hem med den.. men hon tyckte att den var fin. Så nu är väskan redo i hallen. Skridskor, ny skinande hjälm och äggsmörgås måste jag göra i ordning (då ska ägg gulan BORT).

Riktigt trött har jag varit idag! Men träningen gjorde sitt igen! Läkemedel! Underbart! Men någon saknades... Sanna, vad hålla sig påååå med va?

Fyndade träningsbyxor idag! All heder åt mamma som klämt ut en dvärg till tjej!! Barnstorlekar... och fick betala 250:-! För två par! Kalas!
Så ibland har man tur att man är kort! Och så brukar jag säga att fördelen är även att det inte gör så ont om man ramlar.. för man har inte så långt ner till marken :-)
Nepp.. nu ska äggsmörgåsen fixas! Gudskelov om jag skulle glömma den!

Jag är otroligt sugen på något...
Göra något...
Vad är NÅGOT?
Hmmm... det undrar jag med :-)

Inga kommentarer: