fredag 6 februari 2009

Fredag kväll och är riktigt trött!! Skulle kunna gå och lägga mig för natten nu tror, men piggnar nog snart till när Linda tittar förbi och ordbajsar med mig lite! Jätte skoj, för nu var det ett tag sedan sist vi hann ha lite "women-talk" ihop!!

Så har 3 veckor flytit förbi på jobbet! Tiden har gått grymt fort! Trivs bra och det känns riktigt roligt! Undrar om man kommer att vara såhär trött alltjämt? Hihi... nä, detta lägger sig nog så småningom. Nu känns det som att det är så mycket mer runt i kring som tar min energi... försöker att tänka positivt och detta kommer att bli kalas bra!

Ella berättade glatt för mig igår att hon och hennes killkompis Isak hade pussats på dagis! Hej o hå, här går det undan. Frågade henne hur det kändes och hon svarade glatt tillbaka att "Det kändes bra!" Ja, min gullunge... hon är go hon. Idag besökte hon frissan Maria och klippte av håret en bra bit. Jätte fint! Lika bra att ha det kortare när man inte får sätta upp det!!

Och ingen träning idag... tråkigt, för hade sett fram emot det väldigt mycket! Får bli en promenix imorgon bitti!
Känner mig trots allt lycklig och glad... det finns människor kring mig som får mig att blomma upp och som får mig att känna lycka <3

1 kommentar:

Sanna sa...

Åh,vi vill se en bild på nya Ella ;)

Riiing imorrn bitti..vill ut o gå! Ja,gärna nu,men jag får väl vänta en stund...