måndag 9 februari 2009

En bild på en trött Ella. Var tvungen att ta kort för hon såg så härlig ut när hon låg sådär!! Min älskade lilla tjej, mammas skatt!! Undrar vad hon drömmer om? :-)

Måndag.. ny vecka.. igen! Oj,oj.. vad dagarna går fort! Vart tar tiden vägen? Insåg i lördags när jag fick syn på mina föräldrars almanacka att det stod "Tiina 29 år".. o´la, OJ (!!!).. snart är man 30. Ok.. ung än.. *skratt*...

Var och tränade ikväll.. så himla roligt! Trots att jag hade en helt taktlös kille framför mig. Han är rolig han... träningen blir mycket mer spännande när man har honom bredvid sig *ha,ha*. Varför? Jo.. man kan själv tappa takten... eller så får man en fot på sig.. eller ännu bättre (eller inte), att hela han hamnar på en. Galet! :-)

Igår var vi ju på Disney on ice... eller prinsessor på is. Ella var mycket nöjd över dagen.. och med bland annat prinsess popcorn till, blev dagen riktigt "prinsessig". Efter dryga 2 timmars show var det dags att åka hemåt. På vägen hem, ville Tappe att jag skulle köra. Han var trött och ville vila. Nog med den vilan.. för jag hinner inte mer än köra ut på vägen, så hör man Ella säga "När är vi hemma?" och så kräks hon. Så sista biten hem, var inte lukten så prinsessig i bilen. Det må jag säga.

Ser fram emot helgen nu... på lördag blir det lite festligheter. Friskis ska ha lite fest.. ska bli kul.
Efter det blir det Harrys....
Längtar efter.......
efter.....
Puss puss!!

Inga kommentarer: