måndag 23 februari 2009

En ny arbetsvecka har visst börjat!
Bakom mig, har jag en väldigt fin sportlovsvecka, tillsammans med min Ella.
Hon berättade glatt i morse, när jag väckte henne att "mamma; jag drömde om en älg". Jag blev full i skratt, men attans så härligt det lät när hon berättade det!
Då började min morgon på ett alldeles underbart sätt! Tänk att det kan räcka med en rolig älgdröm! Prova det ni, ska ni få se!

Fick ingen boxningskompis idag.. så det blev en alldeles underbar promenad istället! Lite små kallt, men blev varm ändå! Konstigt det där... när det är så mycket snö.. minus grader.. och ändå blir man varm! Men en sak är säkert: Underbart är det!
Härligt med rörelse.. i alla dess former!! Då mår jag bra!!
Det ska jag ha med mina småttingar imorgon... rörelse :-) Det uppskattar även dom.. och de tycker minsann det är kul när fröknarna svänger på sina lurviga!
Det tror de inte om oss!! *skratt*

Vad annars? Inte så mycket.. Pratade med läkaren idag, som talade om att hon ville ta några fler blodprover innan gastroskopin görs. Be my guest!!
Hon ville se om det fanns några brister.. hmm? Vad är det för brister? *skratt* Tänk om man via blodprov kunde se att om man till exempel har brist på kärlek... eller på något annat! Vad får man för remiss då?
Blanketter om hur man skriver den bästa kärleksannonsen som någonsin skådats! *he,he*
Då skulle min lyda såhär:

En man sökes som har det finaste hjärta som någonsin skådats!
Med det finaste leende som får mitt hjärta att öppna sig!
En man som man kan ha roligt ihop med, skratta med, gråta med... uppleva livet tillsammans med!
Tre nyckelord som är viktiga: glädje, guldkanter och god humör!
Bit på den ni!!

Det gör jag...
Och ska drömma om denna man nu!! :-)
Finns han?
I drömmarnas land... där existerar allt!
Puss och god natt!

Inga kommentarer: