onsdag 11 februari 2009

Ja.. hur kan man känna sig så stressad? Skrattar nästan när jag tänker på det! Kände redan stressen när jag satte motorvärmarkabeln i bilen... Tänkte att om 10 timmar sitter jag här igen på väg till jobbet!
En fullbokad dag.. med härliga saker och mindre härliga. Kan man uttrycka sig så?

Jobb, jobb, jobb
Mäklare
Världelös arbetsplatssträff
Sol med Ullis
Stressa hem, klockan är då 20 och inser att om 9 timmar ska jag redan upp... *ha,ha*
Promenad med Sanna
Inser att jag inte ätit något sedan kl halv 12.....
Kläder måste plockas fram och Ella har skridskoåkning imorgon....

Hmm... MEN är en ägare till min första lägenhet nu!!
Det är positivt!
Och har under dagen gjort en person glad också...
Små ting kan göra en människa så glad.. jag blir glad av små ting! :-)

Inga kommentarer: