söndag 1 februari 2009

Söndag kväll. Vart tar helgens alla timmar vägen? Detta är inte sant.. det går tok för fort!! Man hinner ju knappt uppleva att det varit helg! Har dock haft en underbar helg på alla dess sätt!

Igår var vi tjejer ute en sväng på Harrys! Ja, tänka sig att även de hittat till Katrineholm! Mycket folk... unga som gamla. En salig blandning av alla dess slag! Härligt!
Dock borde de ha en skylt vid entrén där det borde stå: "Människor som inte använder duschen regelbundet, vänligen vänd vid dörren!". Dofter är det ju på sådana ställen.. men vissa dofter... eller rättare sagt lukter.. stinker ***! Svettbobborna borde få en dusch att låna.. för det luktar en veckas gammal inpyrd svettlukt om vissa! Nog om det.. har lukt-noja ibland tror jag!! Jag luktade i varjefall gott *skratt* Chanel parfym... så jag hoppas att det smittade sig på vissa... :-)

Lite segt idag... men träningen gjorde nog susen! Det hjälper alltid!! Gör mig varm och glad i heeeela mig! <3
Tränade skivstång.. inte min starka grej, men riktigt roligt faktiskt! Helt plötsligt inser man hur svag man är. Man har små, små armmuskler.. som gömmer sig där någonstans.. stora som hallon är dom :-) Kalla de för hallonbollar (HB)!! Men när man ser på vissa män.. då jäklar anamma... då gäller det att se skärpt ut!

Måndag imorgon... ny vecka, nya tag! Ska klippa och ev färga mig lite... för att till slutet av kvällen avreagera allt det onda i mig ------> via boxning!! :-)
Pussar och kramar till alla nära och kära!

Inga kommentarer: